نزاربمونم توکما
تارنگاربخش کتیچ
تارنگاربخش کتیچ
خیلی وقته نفساتو کم دارم واسه من آخه مثل تو کی میشه آخه کی مثل تو پاک و مهربون واسه من مثل فرشته ها میشه تو ی احساس عجیبی که برام معنیه سادگیو نجابتی تو یه احساس قشنگی تو برام تو برام یه عشق با شرافتی نذار بمونم تو کما به قلب من نفس بده زندگیمو فقط چشات به من میتونه پس بده نذار تو سایه های شب بدون تو تموم بشم بیا تو دستمو بگیر هر چی بخوای همون میشه.. m ..

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 20 / 8 / 1392برچسب:کتیج تارنگارحامدرئیسی,شعرعاشقانه,
ارسال توسط حامدرئیسی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 921
بازدید کل : 177948
تعداد مطالب : 281
تعداد نظرات : 79
تعداد آنلاین : 1